menu

SPUSTILI JSME PRO VÁS NOVÝ E-SHOP!

Abyste mohli využít jeho výhody naplno, registrujte se. Pokud již máte registraci z předchozího e-shopu, stačí si jen obnovit heslo ZDE.
Úvod Rady a tipy

Rady a tipy pro používání e-shopu


Vážení zákazníci, zde jsme pro Vás umístili pár rad a tipů, které Vám ulehčí práci v našem e-shopu.

📧 Přihlašovací e-mail
V našem novém e-shopu je nutné k přihlášení do Vašeho účtu použít jedinečný e-mail. Není možné využívat jeden email pro přihlášení dvou různých subjektů (firem). Jste-li registrovaný firemní zákazník, doporučujeme používat pouze firemní e-maily. Díky tomu chráníte Vaši firmu a Váš účet bude bezpečnější.

📄 Platba na fakturu se splatností 30 dní
Tuto formu platby mohou využít pouze firemní registrovaní zákazníci, kteří mají ve svém účtu vyplněné IČO.

🩺 Kategorie "Stomatolog", "Lékař" a "Veřejnost"
Do těchto hlavních kategorií jsme zařadili předvybrané kategorie pro danou skupinu. Pro jejich pohodlné a přehledné zobrazení stačí na jednu z hlavních kategorií přesunout kurzor myši. Z tohoto místa lze zobrazit také seznam všech kategorií kliknutím na "Zobrazit všechny kategorie" v levém dolním rohu.

💰 Akční ceny & akční leták
Nadále pro Vás připravujeme naše akční letáky se zajímavým cenovým zvýhodněním. Zboží s akčními cenami najdete v kategorii „Akční ceny“, která se nachází v horní záložce pod ikonkou "Přihlášení a registrace". Aktuální akční leták je ke stažení v naší nové sekci "Buďte v obraze".

🎫 Slevový kupón
Máte od nás slevový kupón? V prvním kroku objednávky (nákupním košíku) zaklikněte pole "Mám slevový kupón" a zadejte platný kód. Po kliknutí na tlačítko "Použít" bude sleva uplatněna na Vaši objednávku. Slevový kupón nelze uplatnit na zboží ze speciální nabídky “Akce z letáku“.

🏷️ Akce z letáku
Akce z letáku se nachází v horní záložce pod ikonkou košíku. Zde najdete všechny speciální akce, ve kterých můžete získat například:
  • dárek zdarma
  • množstevní slevy
  • dodatečnou slevu na produkt při odběru určitého množství
  • speciální sety produktů, ke kterým můžete získat další produkt zdarma či za zvýhodněnou cenu

Na tyto speciální akce nelze uplatnit slevový kupón.

🧡 Oblíbené produkty
Produkty, které často vyhledáváte, si můžete přidat mezi své oblíbené produkty. Stačí být přihlášený do svého účtu a kliknout u daného produktu na odkaz "Přidat do oblíbených", který se nachází pod ikonkou "Přidat do košíku". Všechny produkty, které máte označeny jako oblíbené si poté můžete zobrazit ve svém přehledu účtu.

🏠 Změna dodací adresy
Potřebujete změnit údaje ve Vaší dodací adrese? Upravit existující dodací adresu bohužel není možné, jelikož již byla použita na daňovém dokladu. Prosíme založte si úplně novou dodací adresu se správnými údaji.

📦 Dodání celé objednávky najednou
Přejete si dodat pouze kompletní objednávku a nevadí Vám počkat až bude veškeré Vámi objednané zboží skladem? V tom případě prosíme zaklikněte pole "Dodat pouze jako kompletní objednávku", které se nachází v nákupním košíku. Přejete si dodat zboží skladem co nejdříve a nedostupné zboží po naskladnění doposlat? V tom případě prosíme ponechte pole "Dodat pouze jako kompletní objednávku" prázdné. Zboží Vám bude po naskladnění vyexpedováno bez účtování dopravného.

💼 Registrovaný x neregistrovaný zákazník
Registrovaní zákazníci u nás mají mnoho výhod uvedených ZDE. Neregistrovaný zákazník může objednat zboží pouze na dobírku (platba hotově či platební kartou při převzetí). Registrovaný firemní zákazník s IČO může objednávat na fakturu se splatností 30 dnů.

🚫 Změna nebo storno objednávky
V případě, že budete chtít jakkoliv Vaši objednávku učiněnou na e-shopu změnit či ji zrušit (stornovat), prosíme kontaktujte nás na našich bezplatných telefonních linkách 📞 800 880 864 (VŠEOBECNÁ LINKA) / 📞 800 400 449 (STOMATOLOGICKÁ LINKA).

🔁 Reklamace 
Chcete reklamovat zboží? Postup reklamace je nyní ještě jednodušší díky reklamačnímu formuláři. Prosíme následujte kroky uvedené níže:

Jsem registrovaný zákazník

  1. Přihlaste se do svého účtu.
  2. Vyberte objednávku, ze které chcete zboží reklamovat a klikněte na tlačítko "Reklamovat zboží".
  3. Vyberte produkt, který chcete reklamovat a klikněte na "Reklamuji tento produkt".
  4. Pod produktem se zobrazí pole "Popis reklamace". Zde, prosíme, napište důvod reklamace.
  5. V druhém kroku je možné nahrát fotku závady reklamovaného zboží.
  6. Úplně nakonec, prosíme, vyberte způsob požadovaného řešení reklamace.
  7. Souhrn Vámi zadané reklamace naleznete v e-mailu, který je registrován u Vašeho účtu.
  8. Naše reklamační oddělení Vás bude co nejdříve kontaktovat.
Nejsem registrovaný zákazník
  1. V sekci "O nákupu" klikněte na odkaz "Reklamace".
  2. Zadejte číslo objednávky, ze které chcete zboží reklamovat a klikněte na tlačítko "Načíst položky".
  3. Vyberte produkt, který chcete reklamovat a klikněte na "Reklamuji tento produkt".
  4. Pod produktem se zobrazí pole "Popis reklamace". Zde, prosíme, napište důvod reklamace.
  5. V druhém kroku je možné nahrát fotku závady reklamovaného zboží.
  6. Úplně nakonec, prosíme, vyberte způsob požadovaného řešení reklamace.
  7. Souhrn Vámi zadané reklamace naleznete v e-mailu, který jste zadali do objednávky.
  8. Naše reklamační oddělení Vás bude co nejdříve kontaktovat.
Soubory cookie
Sbíráme anonymní data a měříme, abychom náš web mohli dále vylepšovat. Souhlasíte se sběrem cookies?
Více informací