Náš sortiment

Potřebujete poradit?

Vítejte v našem internetovém obchodě. Na této stránce Vám poradíme s jeho obsluhou

V našem internetovém obchodě mohou objednávat jak registrovaní tak i neregistrovaní uživatelé, jen registrovaní uživatelé však mohou využívat následující výhody:

Platba na fakturu se splatností 30 dní v případě, že nakupujete jako podnikatel.

Historie Vašich objednávek

Vkládání položek z předcházejících objednávek přímo do košíku

Oblíbené položky

Nová registrace

Nejste registrovaní?  Zaregistrujete se klikem na odkaz nová registrace. Vyplníte Vaše osobní údaje, jako je jméno, příjmení, emailovou adresu, telefonní číslo a pokud vlastníte, můžete vyplnit i fax. Povinné údaje jsou označeny hvězdičkou.

Dále prosím, pokud jste firemním zákazníkem, vyplňte údaje o Vaší firmě. Název společnosti, IČ (pokud nevyplníte tuto možnost, nebudete moci objednávat na fakturu se splatností 30 dnů, ale pouze na dobírku), DIČ (pokud máte přiděleno), ulici s číslem popisným, město, PSČ, stát. Dále zadáte heslo, pod kterým se budete přihlašovat do našeho eshopu, které pro ověření správnosti vyplníte ještě jednou. Opět jsou zde povinné údaje označeny hvězdičkou.

Nyní zbývá registraci potvrdit kliknutím na odkaz, který naleznete ve své emailové schránce. Přihlaste se do své  emailové schránky, kterou jste uvedli v registračním formuláři. Po přihlášení  se Vám zobrazí tato zpráva:  Váš účet byl vytvořen, můžete se přihlásit pomocí Vaší e-mailové adresy a hesla na této adrese. Kliknete na uvedený odkaz a budete přesměrováni do eshopu na stránku Vašeho účtu, kde můžete editovat následující:

Změnit informace o mém účtu

  • zde změníte pouze své iniciály, telefonní číslo či fax. Tlačítkem zpět se vrátíte zpět na informace svého účtu bez uložení, tlačítkem pokračovat potvrdíte veškeré změněné údaje

Změnit heslo

  • zde si můžete kdykoliv změnit heslo, na takové, jaké se Vám bude dobře pamatovat. Doporučujeme používat kombinaci velkých a malých písmen společně s číslicemi. Pro potvrzení klikněte na tlačítko pokračovat.

Změnit adresu z adresáře

  • zde vidíte svou adresu, jestliže si tuto adresu přejete změnit, provedete tak stisknutím tlačítka upravit. Nyní si můžete opravit jakýkoliv údaj ve své adrese. Potvrdíte stiskem pokračovat.
  • Jestliže jste uvedli pouze fakturační adresu a potřebujete ještě zadat do systému Vaši dodací adresu, stiskněte prosím tlačítko nová adresa. V tabulce vyplníte všechny potřebné údaje dodací adresy (vč. IČ pokud vlastníte) a potvrdíte tlačítkem pokračovat. Nyní, se Vám zobrazí všechny adresy, které máte nastaveny. Pokud máte další dodací adresy, opět vyplníte adresy stiskem nová adresa. V opačném případě stiskněte tlačítko zpět.

Další kategorií jsou Mé objednávky. Zde jsou zobrazeny Vaše dřívější objednávky. Jestliže jste  nově přihlášení, nebudou zde žádné záznamy.

Nyní můžete začít objednávat.

Jak vložit zboží do košíku?

Zboží, které má pouze jednu variantu, vložíte do košíku pouhým stiskem tlačítka koupit. Zboží se okamžitě přesune do košíku. Má-li zboží více variant, budete po stisku tlačítka koupit přesměrováni na detail produktu. Zde musíte otevřít roletku a vybrat si vhodnou variantu (barva, velikost, rozměr). A nyní stisknete tlačítko vložit do košíku. 

Kdy mohu objednat zboží na fakturu se splatností 30 dnů?

Tuto formu placení mohou využít pouze zákazníci, kteří ve svém účtu mají vyplněné IČ.

Kde mohu doplnit své IČ?

Po přihlášení uvidíte vedle nákupního košíku Jste přihlášen jako a své jméno. Stačí zde kliknout a dostanete se na svůj účet. Nyní stiskněte změnit adresu z adresáře a u uvedené adresy klikněte na upravit. Zobrazí se Vám tabulka s Vaší adresou a zde uvidíte kolonku IČ. Stačí zde pouze vyplnit Vaše IČ. Pokud máte více adres, poprosíme vyplnit u všech adres IČ a potvrdíte stiskem pokračovat. A nyní již nebudete mít problémy s objednáním zboží na fakturu se splatností 30 dnů.

Jak změnit údaje ve své adrese?

Po přihlášení uvidíte vedle nákupního košíku Jste přihlášen jako a své jméno. Stačí zde kliknout a dostanete se na svůj účet. Nyní stiskněte změnit adresu z adresáře a u uvedené adresy klikněte na upravit. Zobrazí se Vám tabulka s Vaší adresou a můžete změnit veškeré tyto informace:  Jméno, Příjmení, Název firmy, IČ, DIČ, ulici a číslo popisné, město, PSČ, stát. Změněné informace potvrdíte stiskem tlačítka pokračovat.

Jak mohu objednat zboží z historie?

Po přihlášení se Vám zobrazí Váš účet, uvidíte mé objednávky a kliknete na zobrazit historii objednávky. Zobrazí se Vám Vaše všechny objednávky, jestliže se chcete podívat na objednávku, stačí kliknout na zobrazit. U každé položky uvidíte ikonku nákupního košíku, po kliknutí na něj, vložíte zboží do objednávky - zboží bude přesunuto do košíku. Chcete-li se vrátit zpět dejte pokračovat.

Jak vymazat zboží z nákupního košíku?

Do nákupního košíku se přesunete stiskem vstoupit do košíku, který naleznete v pravém horním rohu. Ve sloupci množství jsou dvě ikonky. Červený křížek – tím vymažete danou položku z objednávky.

Jak aktualizovat počet zboží v nákupním košíku?

Do nákupního košíku se přesunete stiskem vstoupit do košíku, který naleznete v pravém horním rohu. Ve sloupci množství jsou dvě ikonky. Modré šipky – toto tlačítko stisknete po přepsání počtu množství v kolonce.

Jak zadat novou fakturační či dodací adresu?

Po přihlášení stiskněte v sekci můj účet Změnit adresu z adresáře. Nyní uvidíte stávající adresu, novou adresu zadáte stiskem Nová adresa. Zde vyplníte všechny potřebné údaje vč. IČ pokud jej vlastníte. A stisknete tlačítko pokračovat. Zobrazí se Vám všechny uvedené adresy.

Jak změnit dodací adresu během objednávky?

Jakmile budete mít všechno zboží v košíku, stiskněte tlačítko objednat. Dalším krokem je výběr fakturační adresy. Máte-li více adres uvedených ve svém účtu, stiskněte v kroku fakturační adresa správnou adresu. A poté stiskněte pokračovat. Nyní se dostanete k dodací adrese, zde stisknete adresu na kterou chcete zboží odeslat. A poté stiskněte pokračovat.

Jak zadat novou dodací adresu během objednávky?

Jakmile budete mít všechno zboží v košíku, stiskněte tlačítko objednat. Dalším krokem je výběr fakturační adresy. Máte-li více adres uvedených ve svém účtu, stiskněte v kroku fakturační adresa správnou adresu. A poté stiskněte pokračovat. Nyní se dostanete k dodací adrese. Není-li tam uvedena ta správná, stiskněte pod adresami tlačítko Chci zadat novou adresu – poté vyplníte všechny potřebné údaje. A poté stiskněte pokračovat.

6 kroků k potvrzení objednávky

Potvrzení objednávky proběhne v 6 krocích. Máte-li již vybráno zboží, které potřebujete, čeká Vás nyní 6 kroků k jejímu potvrzení.

Krok 1: Možnost objednávky. Zde můžete upravovat daný počet v objednávce či vymazat produkt z objednávky), pokračujete stiskem objednat.

Krok 2: Potvrzení fakturační adresy. Vyberete adresu, která je Vaše fakturační. Pokračujete stiskem pokračovat.

Krok 3: Potvrzení dodací adresy. Vyberete adresu, která je Vaše dodací. Pokračujete stiskem pokračovat.

Krok 4: Způsob dopravy. Zde si vyberete přepravní společnost, která Vám objednávku dodá.

Krok 5: Způsob platby. Zde si vyberete, zda Vám máme zboží zaslat na fakturu se splatností 30 dnů či na dobírku. Možnost zaslání na fakturu mohou využívat pouze registrovaní zákazníci s vyplněným IČ.

Krok 6: Potvrdit objednávku. Zde již vidíte celou Vaši objednávku, veškeré zboží, množství a celkovou částku. Objednávka bude odeslána do našeho systému stiskem potvrdit objednávku.

Jak používat filtr - upřesnit hledání?

V určitých kategoriích se vyskytují podkategorie, chcete-li zobrazit více těchto podkategorií použijte filtr upřesnit hledání. To se Vám zobrazí ihned po stisku dané kategorie nahoře ještě před zobrazenými výrobky. Zatrhnete si kategorie, které potřebujete (je možno zatrhnout více kategorií) a stiskněte tlačítko - zobraz zatržené. Nyní se zobrazí pouze produkty, které jste si vybrali.

Jak najít zboží?

V levém sloupci máme uvedeny všechny kategorie, vyberte si z kategorií tu, kterou právě potřebujete a klikněte na ni. Daná kategorie může mít ještě své podkategorie, zde vyberte tu, kterou potřebujete. Nyní se Vám zobrazí produkty zařazené v této kategorii. Jestliže již vidíte výrobek, který potřebujete, můžete hned stisknout tlačítko koupit (jestliže zboží nemá více variant, okamžitě se přesune do Vašeho nákupního košíku), nyní se Vám zobrazí detail produktu a vy si výrobek stiskem vložit do košíku přesunete do košíku.

Pokud si nejste jistí, ve které kategorii se zboží nachází, postačí Vám v poli hledat zadat název výrobku, který hledáte. Nemusíte vypsat celý název zboží, stačí Vám pouze část názvu zboží a stisknout tlačítko hledat. Nyní se Vám zobrazí všechny produkty, které uvedenou část zboží obsahují. Čím přesněji klíčové slovo zadáte, tím je pravděpodobnější, že rychleji naleznete hledané zboží.

Akční nabídky

V sekci akční letáky naleznete veškeré právě probíhající akce v podobě pdf, které jsou volně ke stažení.

Jak napsat komentář k mé objednávce?

Před samotným ukončením objednávky v kroku 4 – způsob dopravy se Vám zobrazí tabulka Přidejte komentář k objednávce. Zde napíšete jakýkoli dotaz či připomínku, která k nám dorazí s Vaší objednávkou.

Našeptávač

V políčku hledat máme novou funkci našeptávač. Do pole napište hledaný výraz, jestliže něco podobného máme v naší nabídce, začne se zboží níže zobrazovat. Čím více klíčových slov zadáte, tím méně produktů se bude zobrazovat. Po kliknutí na vybraný název se Vám produkt zobrazí.

Mé oblíbené

Objednáváte stále stejné produkty? V naší nové funkci mé oblíbené se Vám budou zobrazovat produkty, které nejčastěji objednáváte. Tyto položky se Vám zobrazí po přihlášení na samém konci Vašeho účtu s nadpisem: Mé oblíbené.

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace
banner
banner